تجمع دانشجویان و مردم در محکومیت ترور شهید «اسماعیل هنیه»-راهبرد معاصر
سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد واکنش محمدرضا عارف به شهادت اسماعیل هنیه قالیباف: ایران و جبهۀ مقاومت از خون برادر شهید خود نخواهد گذشت اطلاعیه جدید سپاه: پاسخ سخت و دردناک مقاومت در راه است آیت‌الله جنتی: جبهه مقاومت باصلابت‌تر به مسیرش ادامه خواهد داد دعوت شورای هماهنگی از عموم مردم برای حضور در تجمع امروز رهبر انقلاب: رژیم صهیونی زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت واکنش‌ها به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پیکر شهید اسماعیل هنیه در تهران تشییع می‌شود واکنش مسعود پزشکیان به ترور اسماعیل هنیه

تجمع دانشجویان و مردم در محکومیت ترور شهید «اسماعیل هنیه»

جمعی از مردم و دانشجویان در محکومیت ترور شهید هنیه در میدان فلسطین تهران تجمع کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 31
کد خبر: ۲۵۲۶۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ جمعی از مردم و دانشجویان در محکومیت ترور «شهید هنیه» در میدان فلسطین تهران تجمع کردند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
مردم با ‌سردادن شعار هنیه هنیه، شهادتت مبارک، مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، ‌"هیهات من الذله"، سپاه پاسداران انتقام انتقام، ضمن محکومیت جنایت صهیونیست‌ها، خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با این رژیم جنایتکار شدند.
 
عبدالعزیز از فلسطین در این تجمع گفت: به نمایندگی از  مردم فلسطین و جبهه مقاومت اعلام می‌کنم راه مقاومت ادامه خواهد داشت و با ترورهای بزدلانه متوقف نخواهد شد.
وی افزود: ما در این مسیر عماد مغنیه، سیدرضی، حاج‌قاسم، ابومهدی المهندس و امثال این بزرگواران را از دست دادیم و هیچ خللی ایجاد نشد ولی صهیونیست ها بدانند پاسخ این اقدامات را خواهند دید.
 
در میان جمعیت، مردم با در دست داشتن پرچم هایی از ایران و فلسطین همبستگی این دو کشور را نشان دادند.
دیوار نگاره میدان فلسطین هم تغییر کرده و در آن تصویری از شهید هنیه دیده می شود.
علی رغم گرمای هوا، حضور مردم در این تجمع پرشور بوده است؛ حضور کودکان، نوحوانان، جوانان دهه هشتادی و افراد میان سال در این تجمع قابل توجه بوده است.
امروز جبهه ایستادگی و مقاومت شکل گرفته است
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در این تجمع گفت: شهید هنیه عزیز سال ها به دنبال شهادت بودی و به آرزویت رسیدی، بارها در میدان های مختلف سازش ناپذیری خود با دشمن را ثابت کردی.
وی افزود: ما می‌دانیم اگر شهادت عزیزان قبلی همچون شهید سلیمانی و شهید مغنیه حرکت انقلاب را کند کرد اما دشمنان بدانند شهادت این عزیزان قطعاً جبهه مقاومت را منسجم‌تر و برای نابودی دشمنان محکم‌تر می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه، اظهار کرد: آمریکا بخواهد یا نخواهد، رژیم منحوس بخواهد یا نخواهد موتور انقلاب و جبهه انقلاب روشن شده است و سبب نابودی استکبار و رژیم صهیونیستی خواهد شد. 
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی، گفت: مردم و کودکان عزیز غزه، جبهه مقاومت و رزمندگان حماس ما به شما می‌گوییم با این شهادت عزم و روحیه جهادی ملت ما در کنار شما خواهد بود و سبب نابودی رژیم منحوس خواهد شد. 
وی ادامه داد: امروز خون رهبران جبهه مقاومت با هم آمیخته شده است و امروز جبهه ایستادگی و مقاومت شکل‌گرفته است. ما در جبهه مقاومت به تو سیلی خواهیم زد که از سیلی قبلی محکم‌تر خواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه تأکید کرد: شما از امروز صبح تا به حال شاهد موضع‌گیری های مسئولان نظام اسلامی در برابر رژیم منحوس بودید. رهبر انقلاب اسلامی بر پیکره شهید هنیه نماز می‌خواند و همان ملتی که حاج‌قاسم را بدرقه کرد فردا این شهید را بدرقه خواهد کرد. 
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی، گفت: این شهادت‌ها هرگز قدرت جبهه مقاومت را کاهش نخواهد داد بلکه اراده و عزم ما و این جبهه را افزایش خواهد داد.
همزمان با تهران در بسیاری از شهرهای کشور هم همزمان تجمعات ضدصهیونیستی در حال برگزاری است.
به گزارش فارس؛ اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه تهران ظهر امروز نیز در محکومیت ترور «اسماعیل هنیه» تجمع کرده بودند.
گفتنی است؛ روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی  در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند./قارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده